Een stap extra zetten en intensief meedenken op strategisch niveau is mijn gewoonte. Ik hou van klanten die denken in mogelijkheden en niet in beperkingen, Die veeleisend zijn en begrijpen dat goedkoop duurkoop is.
Het fundament van mijn aanpak rust op 3 peilers: doelen, middelen en resultaten. Ik wil weten wat jij wilt bereiken, hoe je denkt daar te kunnen komen en welke impact je verwacht. Samen maken we de doelen concreet, kiezen we middelen die passen bij het project en werken we ons uit de naad voor resultaat dat staat.
Dat doe ik voor grote corporates en grote MKB bedrijven, want een groot budget vraagt om een professional die levert.
Conversie is alles. Awareness en sessies zijn voor de show, conversies leveren direct geld op. Samen goed bespreken welke soort conversies geld opleveren en wat dat waard is zorgt voor groei op lange termijn.
SEA vraagt veel van je budget, SEO is niet gratis maar wel organisch. Als je een goede combinatie van SEO en SEA strategie uitzet scoor je nu goed maar op termijn beter. Een SEA expert inhuren is niet duur, het vraagt om een serieuze investering en draait om het verkrijgen van een goed Rendement: ROAS (return on advertising spent) noemen we dat. Herstructurering van accounts, interne kennisdeling en coachen van junior medewerkers is inbegrepen, dus na verloop van tijd maak ik mezelf met plezier misbaar.
Alles draait om rendement, het eeuwenoude cliché is ook hier van toepassing. Die resultaten krijg je niet vanzelf, het is alsof je een orkest dirigeert van allerlei expertises die samen moeten werken. De website, UX, SEO, social en paid search moeten allemaal op de juiste volgorde worden afgesteld, soms met email als traffic generator. Door de juiste KPI's en diepgaande kennis van SEA en SEO dirigeer ik je interne team op enthousiasmerende wijze naar verbeterde resultaten. Verwacht geen wonderen, verwacht een gedegen aanpak en intensief teamwork.