Aandacht voor design zorgt ervoor dat je een unieke positionering krijgt die indruk maakt. Welke indruk wil je maken? De opties zijn eindeloos. Vanuit je merkwaarde bepalen we samen welke stijl van vormgeving bij jouw bedrijf past. Het valt op dat door het gebruik van templates en frameworks het online landschap kleurloos is geworden, wij doen ons best niet in dezelfde val te stappen.
We willen laten zien dat het anders kan door middel van creativiteit, zonder de doelen uit het oog te verliezen. We volgen de trends, kijken goed om ons heen om uiteindelijk iets te maken wat helemaal eigen is.
Je merk is niet je logo, je website of je visitekaartje. Je merk is een beleving. En beleving moet in onze ogen een positieve, opvallende, verrassende ervaring zijn. Zo’n beleving zorgt ervoor dat het merk niet uit hoeft te leggen aan de klant wat het is, maar dat klanten aan elkaar gaan vertellen wat het is.
Niet elke website hoeft van het scherm af springen, elke situatie beoordelen we objectief. Het doel van je website bepaalt de vormgeving net zoveel als de doelgroep die je wil bereiken. Wil je informeren en een formele doelgroep bereiken dan zorgen we ervoor dat het design aansluit. Wie gaan je visitekaartjes meekrijgen? Als we dat weten kunnen we iets maken wat bij hen een reactie gaat oproepen.
We zetten de gebruiker centraal, hoe denk je dat gebruikers jouw website gaan gebruiken? Waarschijnlijk doen de gebruikers vaak compleet wat anders. We profileren jouw doelgroepen door grondig onderzoek te doen naar hun voorkeuren en affiniteiten. We vormen de basis van de designs op grond van de bevindingen en testen tijdens en na het process of we de juiste richting te pakken hebben. Mensen zijn wispelturig, ook die jouw website bezoeken.
Je merk uitdragen kan op eindeloos veel manieren, we stoppen niet bij een buisinesskaartje of briefpapier. Door doelgroeponderzoek komen we er precies achter wie we moeten targetten en hoe.
Soms doen we raar, soms doen we anders, maar we doen het altijd met een reden. We vliegen jouw doelgroep aan op eigenzinnige wijze en zetten middelen in die niet persé passen binnen de conventies. Aandacht is quirky.
Wil je niet één marketeer maar een veelzijdig team van eigenzinnige creatievelingen aan jouw zijde? Geef je roadies aandacht dan krijg je er eindeloze toewijding voor terug. Voor dezelfde investering haal je meerdere disciplines in huis, we denken niet alleen mee, we bieden ook de oplossing.